Cautare avansata
Căutare: Caras 70 Rezultatele cautarii

Stiri, Teste 0 Rezultatele cautarii
Caras la match între ape
Publicat: 2015. June 17. | Sursa: Tudor Octavian | Articol

Clasicul pescuit la match, pentru a prinde caras, este un trend al zilele noastre fiind una dintre cele mai bune metode deoarece carasul este un peşte mai timid care se hrăneşte în siguranţă, la distanţă de mal. În aceast articol vă voi împărtăşi modul în care pregatesc eu o partidă de pescuit la caras, cu match-ul . Am pescuit pe un lac de lângă Oradea (Sântimreu), care are o suprafaţă de 20 ...

Benzar Mix Method Pellet
Publicat: 2015. May 06. | Sursa: Valy Furca | Articol

Am încercat, pe balta Ben, să facem o partidă scurtă la crap şi caras, folosind, atât noile, cât şi vechile momeli de la Benzar Mix pentru Method Feeder. Am pregătit un kilogram de nadă Green Method Feeder, de la Benzar, bineînţeles, apoi echipamentul şi am început nădirea de bază pe care am efectuat-o cu jumătate din cantitatea de nadă. Firele au fost ...

Primii caraşi
Publicat: 2015. April 17. | Sursa: Silagyi Zsolt | Articol

Era prima sâmbătă din luna martie. Soare, vreme călduţă, 7-8 grade şi puţin vânt... Vremea ţinea cu mine aşadar m-am hotărât să fac prima ieşire din acest an la rubesiană. Mi-am pregătit repede „arsenalul" pentru pescuitul cu rubesiană, scaunul, rola, modularul, rubesiana şi găleţile. Îmi era dor de acest stil de pescuit pe care nu-l mai practicasem din noiembrie. Ajuns la dulăpiorul în care îmi ţineam nadele şi ...

Benzar Pompom - prezentare
Publicat: 2015. January 21. | Sursa: Energofish | Articol

În orice partidă de pescuit staţionar cunoaşterea şi dozarea corectă a aromelor este un factor extrem de important. Corelarea aromei cu specia de peşte vizată capătă importanţă majoră la puntea dintre sezoane, primăvara şi toamna, atunci când schimbările bruşte de temperatură necesită o aromatizare mai intensă a momelii. Imaginaţi-vă cum ar fi dacă momeala, propriu-zisă, de cârlig ar fi compusă aproape exclusiv dintr-o aromă? Poate suna ...

Peştii precauţi de pe raul Zagyva
Publicat: 2014. November 10. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Zagyva este un râu foarte capricios cu nivel, de multe ori, foarte scăzut. În această situaţie, sarcina este mult îngreunată. Din acest motiv Lazar Jozsi a renunţat la clasica lansetă de feeder şi a optat pentru tehnica de pescuit la rubeziană. Cu toate acestea modul de gandire şi practicile pescuitului la feeder şi-au pus amprenta. Urmăriţi emisiunea noastră Magazin Energofish de miercuri 12 noiembrie, începând cu ora 18:30 şi apoi de la ora ...

Pescuit la match între ape
Publicat: 2014. October 27. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Există nenumărate situaţii când peştii preferă să se hrănească între ape. Szilvas Szilard s-a întâlnit cu astfel de situaţii de nenumărate ori. Campionul European vă va prezenta modalitatea de pescuit cu matchul între ape astfel încât acest stil de pescuit să nu mai fie o necunoscută pentru pescarii amatori şi profesionişti. Urmăriţi emisiunea noastră Magazin Energofish de miercuri 29 octombire, începând cu ora 18:30 ...

Pescuit la match cu micropelete
Publicat: 2014. September 22. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Metoda preferată de pescuit la crap a lui Zsolt Benzar este cea cu lanseta match. Zsolt ne-a dezvălui o mulţime de trucuri care ne pot fi utile în fiecare partidă de pescuit, însă pescuitul cu lanseta match şi cu micropelete este o noutate căreia crapii nu îi pot rezista. Urmăriţi emisiunea noastră Magazin Energofish de miercuri 24 septembrie, începând cu ora 18:30 şi 23 numai pe Fishing&Hunting Channel şi în reluare joi 25 septembrie de ...

La pescuit pe barajul de la Cetariu
Publicat: 2014. September 08. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Doi pescari profesionişti, pescuiesc unul lângă celălalt pentru a putea realiza unele comparaţii. Desigur că fiecare dintre ei folosesc cele mai bune nade şi momeli pentru a prinde cât mai mulţi peşti. Pentru rezultate obiective, campionii noştri vor pescui la feeder. Urmăriţi emisiunea noastră Magazin Energofish de miercuri 10 septembrie, începând cu ora 18:30 şi apoi de la ora 23:00 numai pe Fishing&Hunting Channel şi în ...

Testele lui Benzar Zsolt
Publicat: 2014. August 25. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Puţini pescari ştiu că anul acesta Benzar Zsolt a ocupat locul al patrulea la Campionatul Mondial de Pescuit la Feeder din Irlanda. Talentul în mânuirea lansetei feeder este unul de necontestat, iar acum campionul nostru va prezenta câteva dintre secretele acestui stil de pescuit. Urmăriţi emisiunea noastră Magazin Energofish de miercuri 27 august, începând cu ora 18:30 şi 23 numai pe Fishing&Hunting Channel şi în reluare joi 28 august de la ...

Cu lanseta match pe ape sălbatice.
Publicat: 2014. July 28. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Atunci când vorbim despre apă, nu ne referim la întregul lac ci la anumite porţiuni şi anume acelea pe care vom pescui. Pe orice lac există locuri bune pentru pescuit, accesibile pentru toţi, însă există şi acele zone, greu accesibile, idilice, însă care sunt evitate de mulţi pescari datorită dificultăţilor de teren. De foarte multe ori aceste zone sunt cele mai productive şi cele care ascund cei mai mulţi peşti. Următiţi programul nostru ...

O nadă care face diferenţa - partea a II-a -
Publicat: 2014. July 07. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

În urmă cu ceva vreme începeam un articol despre o nadă nouă care, deşi sună destul de mult a clişeu, chiar a reuşit să facă diferenţa dintre o partidă de pescuit bună şi una perfectă. Există acele momente într-o partidă de pescuit când este nevoie de o pauză, câteva momente de gândire şi o modificare radicală a tacticii şi abordării. Exact de asta aveam şi eu nevoie şi ca să fiu sincer, nu fac foarte des acest lucru, ...

Crapii de la Adea
Publicat: 2014. June 30. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Testul aditivilor fluo continuă, iar de această dată crapii de pe Adea sunt ţinta noastră. Vom pescui cu doua tipuri de momitoare, clasicul feeder şi inovativul method feeder pentru capturi de neuitat şi un test foarte interesant. Urmăriţi premiera emisiunii noastre miercuri, 2 iulie de la ora 18:30 pe Fishing and Hunting Channel, respectiv joi, 3 iulie de la ora 11 în reluare şi pe siteul www.energofish.ro ...

Pâine şi lapte pentru partide de vis.
Publicat: 2014. June 22. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

Suntem în plină vară şi aşa cum am fost obişnuiţi de mulţi ani, firma Energofish lansează noi produse pentru a ajuta pescarii autohtoni şi nu numai să se bucure de partide de succes. Deşi este plin sezon şi vară în adevăratul sens al cuvântului, am decis că merită să renunţ la o partidă de pescuit, să mă aşez comod în faţa laptopului şi să vă scriu câteva cuvinte despre noutăţile acestei veri. Noutăţile acestui an au fost ...

Testul Aditiviului Fluo
Publicat: 2014. June 17. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Una dintre cele mai mari inovaţii ale ultimilor ani o constituie apariţia şi utilizarea atractanţilor pe bază de fluorosceină în pescuit. Pentru a dovedi eficienţa lor, este nevoie de multe teste şi partide de pescuit. Astfel umrătorul test trebuie luat în considerare, necesită atenţia dumneavoastră maximă deoarece conţine multe informaţii care pot şi trebuie învăţate. Urmăriţi Testul Aditivului Fluo în următoarea emisiune de pe postul Fishing ...

O nadă care face diferenţa - partea I -
Publicat: 2014. June 10. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

Ştiu că sună oarecum uzual şi deloc spectaculos dar... A Venit Vara !!!!! Dacă ultimele zile au fost capricioase şi cufundate în nesiguranţă atmosferică, ploile, vântul şi frigul au cedat în faţa verii cu ale sale temperaturi ridicate, zile pline de soare şi numai bune a fi petrecute pe malurile apelor şi practicarea celui mai frumos sport sau hobby din lume – pescuitul. Cu toate că prohibiţia s-a încheiat deja apele ...

Noutăţi prinzătoare
Publicat: 2014. April 30. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

După o lungă şi nemeritată pauză dintr-ale pescuitului mi-am spus într-o zi că ar fi vremea să revin la vechile obiceiuri şi anume acelea de a mă culca devreme pentru a mă trezi cât mai devreme pentru a merge din nou acolo unde ne simţim cel mai bine: pe malul apei. Vremea a fost mult prea capricioasă în această primăvară, schimbările multe prea bruşte, de fapt, ce mai, vremea frumoasă ne-a cam evitat, astfel realizarea unor partide plăcute, reuşite, ...

Noutăți de toamnă - partea a doua -
Publicat: 2013. November 04. | Sursa: Mureșan Radu-Dan | Articol

Toamna este tot aici și, dacă până acum s-a dovedit a fi destul de blândă, se pare că zilele senine, scăldate de soarele binevoitor, încă, sunt pe sfârşite, iar locul lor va fi luat de zile scurte, gri, triste şi friguroase. Privesc îndelung pe geam la ploaia ce cade lin dar care, totuşi, apasă greu pe umerii noştri, ai celor mai împătimiţi într-ale pescuitului. Tristeţea toamnei târzii este mare, iar mintea ne zboară ...

Noutăți de toamnă - prima parte -
Publicat: 2013. October 23. | Sursa: Mureșan Radu-Dan | Articol

După o lungă absenţă din peisajul pescuitului, forţat de împrejurări ce nu puteau suferi amânare, am revenit timid, ce-i drept. Sunt absolut sigur că revenirea mea nu va fi una foarte fericită, din prisma pescarilor, dar, mai ales, a veştilor pe care le aduc. Oricât ar fi de neplăcut, cineva tot trebuie, la un moment dat, să o spună, deoarece inevitabilul nu poate fi evitat, iar negarea nu este o soluţie. E toamnă!!! Am spus-o eu şi ştiu că, deşi ...

Cu Turbo Soft-uri la crap
Publicat: 2013. August 01. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

Vara este aici. Nu credeam, după toată desfăşurarea de forţe a naturii, presărată cu ploi, vânt şi prea puţine zile frumoase, că voi putea spune, „Da, a venit adevărata vară!". În fine, a venit, dar cu ce folos pentru mine? Multă muncă, bătaie de cap, stres, termene limită. Atât de multe evenimente se succed cu repeziciune încât nici nu mi-am dat seama că stau pe acest scaun, scriind acest mic articol, la finele lunii iulie. Da, au trecut ...

O partidă cu surprize
Publicat: 2013. May 28. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

Nu ştiu dacă există, în vastul dicţionar de zicale şi vorbe de duh al limbii române, vreo cugetare profundă despre timp şi bani. Dacă nu există, atunci o minte mai iscusită într-ale vorbelor ar trebui să se apuce de lucru, iar dacă există, atunci înseamnă că nu am auzit-o eu. De ceva vreme, nu de ieri, de azi, un conflict enervant şi de-a dreptul filosofic mă bântuie. Dacă am timp, nu am bani şi afară e vreme frumoasă, ...

Montura Slider
Publicat: 2013. March 26. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

Nu ştiu de ce, dar mi se pare că primăvara este mult mai capricioasă decât toamna. Ploaia, vântul şi frigul se succed pe rând sau atacă împreună într-o simpatică haită de eterni prieteni ai pescarului. Sesizaţi ironia. Lacurile dezgheţate sunt prea reci pentru o activitate serioasă, lacurile, încă îngheţate, sunt mult prea periculoase pentru pescuit, iar râurile din zonă duc lipsă de peşti, apa însă abundă în ...

Montura culisantă
Publicat: 2013. March 12. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

Of! Măcar de ne-ar lăsa vremea asta puţin În pace, să ţină şi cu noi, cei chinuiţi în case de lipsa pescuitului. E duminică dimineaţa şi planurile mele, oarecum măreţe, s-au cam destrămat odată cu ploaia ce cade greu, apăsătoare pe asfaltul ce-mi împrejmuieşte blocul. Cum planurile nu s-au potrivit întru totul, nu-mi rămâne decât să pun mâna pe câteva accesorii simple şi să exersez realizarea unei monturi culisante pentru ...

Despre arome și aditivi lichizi
Publicat: 2013. February 06. | Sursa: Benzar Zsolt | Articol

Majoritatea nadelor comercializate în ziua de azi sunt deja aromatizate, dar asta nu înseamnă neapărat că nu pot fi îmbunătățite cu diferite arome. Poate parte din frumusețea pescuitului este ca putem sa jonglăm cu gustul și parfumul nadei cu zeci de arome, în speranța că găsim formula câștigătoare cu care atragem și prindem peștii în orice împrejurare. Voi încerca în cele ce urmează să vă arăt care sunt avantajele ...