Cautare avansata
Căutare: Spinning 39 Rezultatele cautarii

Stiri, Teste 0 Rezultatele cautarii
La Cormoran cu Maas Marauder jr.
Publicat: 2013. June 12. | Sursa: WSB | Articol

E dimineaţă devreme şi pescuim în Delta Dunării, pe una din incintele de la Cormoran. Soarele abia a răsărit, pe cer nu e nici urmă de nori. Sub razele lui piezişe apa pare neagră, iar umbrele stufului de pe marginea canalului şi ale pâlcurilor de iarbă subacvatică sunt încă lungi. În aer nu adie nicio pală de vânt şi suprafaţa apei e ca o oglindă. Alegem să pescuim pe canalul cu apă adâncă din marginea incintei, fiindcă pe deschiderile ...

TN 60 şi şalăii de la ţeavă.
Publicat: 2013. April 16. | Sursa: WSB | Aventuri

Deşi sezonul 2011 era pe sfârşite, eu încă nu avusesem parte de o partidă memorabilă care să mă satisfacă şi care să-mi dea linişte în iarna ce urma să vină. "Asta e, poate la anul…" mi-am zis, fără să sper că lucrurile aveau să se schimbe destul de repede, odată cu cupa Energofish–WSB. Retras din competiţie, participam, la ultima etapă a diviziei master din cadrul compionatului naţional de spinning 2011, în calitate de organizator ...

Atmosferă ciudată
Publicat: 2013. April 09. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Partida despre care vă voi povesti s-a desfăşurat într-o atmosferă ciudată. Ciudată, deoarece pescuitul nu s-a desfăşurat, ca de obicei, de pe mal sau din barcă, ci direct din apă, căutând peştii în apa mică din apropierea pâlcurilor de trestie. Aşteptam cu nerăbdare ziua pescuitului, deoarece urma să încerc şi o nouă lansetă de spinning, care la prima vedere mi-a atras atenţia. Mă aştepta spre testare lanseta ET Excalibur de 2,40 metri ...

Ştiucile sunt canibale. O realitate crudă pentru Salmo Pike!
Publicat: 2013. April 01. | Sursa: WSB | Articol

Recunosc că am voblerul, despre care vă voi povesti, de ceva vreme în trusă. Nu ştiu ce să zic, dar până în 2012 nu mi-a inspirat încredere. Poate şi pentru că nu am ales prea bine locaţiile unde să-l folosesc. După un concurs Best 5 Pike ratat la Periprava, mai aveam de petrecut 5 zile în Deltă, se pare că mai mult pe incinte decât pe Dunăre, care era mult prea tulbure pentru a merita deranjul. Nici o problemă, sunt ştiuci mari pe ...

Softuri Mann's, tehnici de primăvară
Publicat: 2013. March 19. | Sursa: WSB | Articol

Sezonul rece e pe terminate, primăvara intrându-şi, încet-încet, în drepturi. Temperatura apei e în uşoară creştere, iar peştii părăsesc deja locurile de iernat, îndreptându-se treptat către cele propice reproducerii. E momentul oportun pentru ca Mann's shad să stralucească încă o dată. Un soft care regăseşte de ani buni în topul preferinţelor personale şi care, odată cu încălzirea apei, excelează. Ce îl ...

Power Fishing-ul în pescuitul la ştiucă
Publicat: 2013. March 05. | Sursa: WSB | Articol

Împrumutat din pescuitul la Bass, termenul de Power Fishing se referă la un pescuit agresiv, cu mult zgomot, realizat în mare viteză, atât pe verticală cât mai ales pe orizontală. Nălucile recomandate în aceste cazuri fiind heavy jigurile, crankbaiturile, spinnerbaiturile, buzzbaiturile, rotativele sau alte modele de Big Bait-uri. Deşi mai puţin popular, la noi este practicat, atât de către pescarii experimentaţi care ştiu ce fac în acele ...

Fatso Crank, adrenalină în peliculă
Publicat: 2013. February 19. | Sursa: WSB | Articol

Nu e niciun secret că, atunci când vine vorba de ştiucă, sunt un mare fan al voblerelor de tip crank. Am mai declarat-o şi cu alte ocazii . Însă Salmo Fatso Crank, nu e doar un simplu crankbait, ci o sursă constantă de adrenalină în mai toate ieşirile când îl scot din trusă. Primele modele Fatso le-am achiziţionat în urmă cu 6-7 ani, când nălucile de talie mare nu se bucurau de o popularitate foarte ridicată în ...

Mann's C4, reţeta pentru ape mici cu ştiuci
Publicat: 2013. February 04. | Sursa: WSB | Articol

Pescuitul la răpitori înseamnă, de cele mai multe ori, adaptare continuă. O încercare de a rezolva un puzzle în care piesele sunt bine aşezate în trusa de pescuit şi poartă ancore. Multiplele încercări şi experientele trecute sunt singurul mod în care poţi avansa. O scenă a acestui puzzle halieutic s-a consumat în Deltă, pescuind pe o incintă cu apă limpede, adăncimi între 0,5-2 metri, cu vegetaţie submersă, plauri din ...

Gruburi de gheaţă
Publicat: 2013. January 29. | Sursa: WSB | Articol

Încurajat de emisiunile din vară, despre pescuitul la biban, am decis să probez nălucile de silicon de la Mann's şi Wizard şi în condiţii de iarnă, cu răpitori inactivi şi greu de localizat. Pentru asta am ales gruburi de unu şi doi inch în culori variate, de la alb sidef la chartreuse trecând prin tot spectrul: galben, roşu, portocaliu, mov, albastru, roz şi altele şi o zonă care e vestită pentru rezultatele modeste chiar în perioadele de maximă ...

Cu sau fără coadă
Publicat: 2013. January 22. | Sursa: WSB | Articol

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, când am câteva minute libere în timpul zilei, prefer să intru în cel mai apropiat magazin de pescuit în loc să aleg o cafenea şi asta nu pentru a cumpăra ceva, am încă multe kilograme de năluci, gume, voblere, linguri, spinerbait-uri sau altele, al căror ambalaj este intact, ci pentru poveştile care se ţes când se-ntâlnesc câţiva oameni atinşi de aceiaşi ciudată dambla. Încă nu am ...

Şalăii, arădenii şi plătica vieneză
Publicat: 2012. December 17. | Sursa: WSB | Articol

Prezenţa iernii se face din ce în ce mai simţită şi planurile noastre se îndreaptă încet spre activităţi indoor, unde încercăm să ne hidratăm cu muzică, poveşti şi distracţia specifică sărbătorilor. După câteva întâlniri în care discutam ce am făcut în anul care tocmai se încheie, dar mai ales despre ceea ce nu am apucat să facem, ajungem să vorbim despre o locaţie aproape de Viena unde, de fiecare dată ...

Illex TN
Publicat: 2012. December 01. | Sursa: WSB | Articol

De multe ori, mai în glumă sau serios, ne mai întrebăm unii pe alţii: "Dacă ar fi să iei o gumă / un vobler, dar numai una / unu cu tine la pescuit... ce ai alege?" În materie de gume îmi era simplu să răspund, dar când vine vorba de voblere, de fiecare dată mă bâlbâiam la răspuns... Efectiv nu ştiam ce să răspund, pentru că nu aveam unul care să poată prinde orice specie. Anul acesta însă totul s-a schimbat, când mi-a ...

Silicoane timide
Publicat: 2012. November 20. | Sursa: WSB | Articol

Nu cred în năluca care prinde peşte şi de aceea nu vreau să scriu oda unui silicon, însă la una din ieşirile mele la Dunăre, Wizard Magic Tail Shad a fost de departe atracţia zilei pentru şalăi. În cateva cuvinte, e o nălucă foarte sofisticată, cu profil discret, slim, ce produce vibraţii foarte mărunte, atât de discrete încât ai impresia că nu bate sub apă. Corpul nălucii e prevăzut cu o fantă pentru a putea fi armată ...

La pescuit în Defileul Lăpuşului
Publicat: -1. November 30. | Sursa: WSB | Articol

E luni dimineata – inceput de saptamana ce coincide cu prima zi a lunii iulie, sunt liber azi si stau sa-mi fac un plan de o partida de pescuit pana mai pe seara. Dar unde sa merg ? Dau cateva telefoane si aflu de la un prieten de-al meu ca Somesul inca nu s-a limpezit si ca nu prea a avut rezultate in ziua anterioara. Imi fuge gandul sa fac o partida de salau pe unul din lacurile din apropiere…..dar stand un pic si gandindu-ma: pune barca, umfl-o, pune motorul, bateria si toate ...

Salmo Warrior

Dupa cum spunea si Razvan... "Măaleg doar cu adrenalina atacurilor, în timp ce Andrei prinde din ce în ce mai bine cu un alt vobler XXL de la Salmo. Dar mai bine îl las pe el săpovesteascăce a urmat... " ... pe una din incintele ( INCINTA ) de la Cormoran... soarele abia a rasarit... in continuare pe cer nu e nici urma de nori. Chiar daca dimineata am insistat si eu, ca si Razvan pe topwatere mari, gen Heddon Super Spook (modelul cu 3 triple), si pe Salmo Fatso Crank ...