Cautare avansata
275.00 lei
Valigeta Fishing Box Minikid Tip.315
34.00 lei
Valigeta Fishing Box Work'N Stroke Tip.
200.00 lei
Valigeta Fishing Box Tip: 1075
329.00 lei
Valigeta Fishing Box K4 Comet Mare Tip.1077
143.00 lei
GALEATA BENZAR MIX 18 L
22.50 lei
Suport Lansete DP-66 (40/65)
23.00 lei

Stiri, Teste 256 Rezultatele cautarii
Concurs Amazon Kid
Publicat: 2009. September 01. | Sursa: Ramona Marka | Evenimente

Concursul AMAZONKID s-a sfarsit foarte bine ,toata lumea a fost fericita, timpul a tinut cu noi ,pe drum cand am mers dimineata a ploua foarte tare ,dar cand m-am oprit in Dara si m-am dat jos din masina ,ploaia s-a oprit ,nu mi-a venit sa cred ,s-a intamplat o minune,mai tarziu norii au disparut si soarele a iesit .Au venit 80 de copii ,peste 30 de voluntari,parinti.Copii erau foarte fericiti ,un copilas de la casa Diana a plans la sfarsit ca el nu prinsese nici un pestisor ,abea l-am putut ...

Partida de pescuit
Publicat: 2009. July 26. | Sursa: Adi Mihut | Articol

Nu cred că sunt foarte mulţi pescari sportivi care să îşi poată permite să meargă la pescuit ori de câte ori îşi doresc ei, iar de aceea o partidă de pescuit de câteva ore, într-o după-masă, după întoarcerea de la serviciu pare nu de puţine ori destul de lipsită de un rezultat concludent. Şi totuşi, sunt convins că în preajma oraşelor în care locuiţi există destule locuri care printr-o abordare corectă vă pot da satisfacţii ...

Ciortani si nada
Publicat: 2009. July 06. | Sursa: Constantinescu Catalin | Articol

Facand putin surfing pe internet si citind cateva topicuri cu si despre nada am observat cu un oarecare regret faptul ca multi pescari sunt in eroare , au o impresie gresita , nu au avut parte de o explicatie suficient de buna si detaliata pentru a putea intelege cat mai bine cum/cand/de ce trebuie sa nadeasca , dar mai ales celebrele fraze :"Lasa ba ca am nadit cu nada X si nu am vazut trasatura , poti sa te speli cu ea pe cap ca nu e buna de nimic !".In opinia mea , consider ca nu iti poti ...

Pescar in Spania... partea I
Publicat: 2009. June 29. | Sursa: Constantinescu Catalin | Aventuri

Cele 12 zile de vacanta pe taramul coridelor a luat sfarsit si de acum nu am altceva de facut decat sa desfasor firul evenimentelor si locurilor pe care le-am vizitat retraind partial sau total experientele avute.O tara plina de autostrazi si drumuri express , motiv pentru care in Romania nu se construiesc , presupunand ca trebuie sa existe un echilibru planetar al soselelor , sunt multe acolo deci trebuie sa lipseasca din alta parte a Globului si se pare ca reusim cu brio acest lucru.Orase ...

Paria....
Publicat: 2009. June 18. | Sursa: Constantinescu Catalin | Articol

Veste buna frati pescari , primavara a invins.Temperaturile cu minus sunt de domeniu trecutului , natura a explodat la viata si odata cu ea sperantele noastre legate de pescuit au crescut si ele exponential.Nu ne mai satisface o partida la "maruntis" , entuziasmul sustinut de zilele insorite ne umfla pretentiile la partide in care drill-ul cu un crap este un vis realizabil nu doar o dorinta scrisa pe lista de Craciun. ...

Pescuit si sanatate
Publicat: 2009. May 18. | Sursa: Constantinescu Catalin | Articol

Pescuit si sanatate Cand vorbim de pescuit , in marea noastra majoritate ne gandim automat la cat de norocosi suntem sa imbratisam un asa frumos sport.Aer curat , natura , liniste , peisaje superbe , timp pretios petrecut in compania familie si/sau a prietenilor , ce sa o mai lungim .Sanatate curata !Dar sa fie oare chiar asa ?Din fire curios si nefacand parte din categoria adeptilor zicalei "Crede si nu cerceta" m-am gandit sa fac o trecere in ...