Cautare avansata
Căutare: Platica 27 Rezultatele cautarii

Stiri, Teste 0 Rezultatele cautarii
Aromele de vară preferate de mine
Publicat: 2019. July 15. | Sursa: Szabó Bence | Articol

Cu aproximativ o jumătate de an în urmă, când iarna era încă în plină desfășurare, am prezentat aromele pe care le folosesc în timpul pescuitului pe apă rece. La acea vreme, au fost făcute mai multe cereri de a face același lucru cu aromele pe care le folosesc în apele în încălzire, deoarece sezonul real de pescuit este cel de vară. Din moment ce încerc să satisfac toate aceste cereri, iată o scriere despre aromele folosite ...

Plătici și carași la match
Publicat: 2019. May 06. | Sursa: Frankó Zoltán | Articol

Este primăvară, vremea în încălzire atrage peștii în zonele mai puțin adânci ale lacurilor, ale belților, a canalelor. Aici sunt mai multe surse de hrană, fac plajă, se pregătesc pentru depunerea icrelor. Primăvara devreme este o adevărată oportunitate pentru pescuitul la plută. Cu un echipament bun de match pot fi prinși atât plăticile, carașii și chiar crapii. Dar ce este necesar pentru asta? Despre aceasta veți afla în acest ...

Campion la 12 ani
Publicat: 2018. July 31. | Sursa: Ujvári Krisztián | Articol

Anul acesta, în data de 28-29 iulie, s-a organizat de către AGVPS la Săcălășeni (Maramureș) finala de campionat național de pescuit staționar pe mai multe categorii. La categoria băieți U-15 a participat și fiul meu, Ujvari Ákos-Zsólt. În câteva cuvinte aș aminti despre strategia și echipamentul folosit de către fiul meu la acest campionat. Peștii predominanți în lacul de la Săcălășeni sunt carașii, pe lângă care se mai poate ...

ÎN CURENT, CU RIVER FEEDER!
Publicat: 2017. August 14. | Sursa: Halmos Mihály | Articol

Regulă de aur, că peștii de talie din ape curgătoare trebuie căutați în curent. În regulă, dar ce să facem și cum să pescuim acolo unde curentul este regele? Pescuitul cu feeder în curenți puternici este o adevărată provocare nu doar nouă, ci și echipamentului nostru. Ca să dau un exemplu pe Dunăre, la Budapesta (la cote de vară) se măsoară de regulă 1600-1700 m3/s debit de apă, care nu este deja încet. Și ca să demonstrez altfel, cu un ...

VĂ PREZENTĂM - BENZAR COMPETITION FEEDER
Publicat: 2017. August 08. | Sursa: Nagy Levente | Articol

După lungi așteptări, în sfârșit a sosit noua lansetă din gama BENZAR, botezată BENZAR COMPETITION FEEDER! Cine au ținut în mână una din lansetele din gama Benzar, aceia știu că merită să aștepți pentru aceste lansete! Petru cei ce nu s-au întâlnit cu aceste lansete și ar dori să afle mai multe despre ele, lor voi încerca mai jos să descriu mai amănunțit acest produs. ET BENZAR COMPETITION FEEDER-CU RECOMANDAREA LUI ...

Balastiera uitată
Publicat: 2017. April 19. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Noi pescarii suntem de mai multe feluri, pentru fiecare, provocarea vine de alt undeva, pentru fiecare distracția, relaxarea înseamnă altceva … Nouă, provocarea și totodată sursa de distracție ne este dată de ceea ce avem la momentul respectiv în față, la îndemână. Dacă pescuim pe o apă cu albitură mai multă, atunci contează numărul de bucăți sau greutatea finală, dacă însă avem o pistă cu crapi, atunci încercăm să ...

Pești din buza ghieții
Publicat: 2017. March 24. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Cât de mult am așteptat această clipă… A sosit! Am primit vestea de la un trecător, cum că gheața de pe barajul din apropierea orașului s-a îndepărtat la câțiva metrii de mal. Acest lucru am așteptat de luni de zile, astfel că nu au trecut nici câteva ceasuri și eram printre primii care erau pe marginea lacului... Vremea din ultimele zile s-a încălzit, fapt care a dus la topirea zăpeziilor din munți, depitul pâraielor a crescut, ...

Plătici de februarie
Publicat: 2017. February 08. | Sursa: Ujvari Kristian-Robert | Articol

Întotdeauna încerc să-mi găsesc noului meu articol un titlu cât mai sugestiv care să reflecte în mare parte despre ce anume voi scrie în acel articol, un titlu în care cititorul să-și poate da seama ce vor conține rândurile de mai jos. Nu a fost altfel nici de data aceasta, căci prim planul le aparține plăticilor, însă nu doar despre pescuitul acestei specii de pești va fi vorba în cele ce urmează, dar dacă sunteți curioși ...

Ce să fie cadoul-Idei de cadouri pentru Crăciun
Publicat: 2016. December 01. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Ajunul Crăciunului se apropie, în preajma sărbătorilor dorim să acordăm mai multă atenție familiei, prietenilor și celor din jur. Începem să ne facem planuri cu ce anume i-am putea surprinde, căci toată lumea știe că e bine să dai. Este atât de încântător când constatăm că am reușit să aducem bucurie cuiva. Dar acest lucru nu este ușor de realizat, căci e greu de nimerit pentru ce cadou s-ar bucura cu adevărat cel căruia îi ...

Cu recomandarea unui campion – rețete Benzar Mix – prima parte
Publicat: 2016. November 14. | Sursa: Nagy Levente | Articol

În zilele noastre oferta de nade pentru pescuit este extrem de bogată, diversificată, ce ușor poate duce în confuzie pescarul. Diverși fabricanți oferă nade, arome, aditivi, momeli, una mai bună ca cealalta, care folosite corespunzător fac față atât pescuitului de zi cu zi, cât și la nivel de concursuri. Și totuși, această vastă gamă de produse, care pe lângă că oferă pescarilor soluție pentru orice situație îl poate cu ...

Primăvara la 40 de centimetri
Publicat: 2016. May 12. | Sursa: Radu Dascalescu | Articol

Primăvara este poate cel mai tehnic anotimp din punct de vedere al partidelor de pescuit. V-am promis în materialul anterior că vom mai discuta despre apele reci si secretul acestora. Totul in lumea noastră graviteza in jurul unui singur factor : SOARELE . Lumina, căldura, durata zilei, unghiul la care razele ating apa şi pământul sunt câteva din elementele pe care le controlează şi care ne definesc ritmul de viaţă atât nouă cât şi ...

Pescuit la match între ape
Publicat: 2014. October 27. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Există nenumărate situaţii când peştii preferă să se hrănească între ape. Szilvas Szilard s-a întâlnit cu astfel de situaţii de nenumărate ori. Campionul European vă va prezenta modalitatea de pescuit cu matchul între ape astfel încât acest stil de pescuit să nu mai fie o necunoscută pentru pescarii amatori şi profesionişti. Urmăriţi emisiunea noastră Magazin Energofish de miercuri 29 octombire, începând cu ora 18:30 ...

La oblete pe ape sălbatici
Publicat: 2014. September 14. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

În cadrul articolului precedent anunţam începerea unei serii de articole în care voi dezvălui toate micile trucuri şi secrete pe care le aplic eu în cadrul partidelor mele de pescuit pe ape sălbatici, mai exact pe râul Someş.             După ce timp de trei zile am pescuit exclusiv la feeder, în reprize de patru ore pe zi, în cea de a patra zi am decis să iau o pauză şi să schimb total stilul de pescuit. Schimbarea aceasta constă într-o ...

La pescuit pe barajul de la Cetariu
Publicat: 2014. September 08. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Doi pescari profesionişti, pescuiesc unul lângă celălalt pentru a putea realiza unele comparaţii. Desigur că fiecare dintre ei folosesc cele mai bune nade şi momeli pentru a prinde cât mai mulţi peşti. Pentru rezultate obiective, campionii noştri vor pescui la feeder. Urmăriţi emisiunea noastră Magazin Energofish de miercuri 10 septembrie, începând cu ora 18:30 şi apoi de la ora 23:00 numai pe Fishing&Hunting Channel şi în ...

Crapii de la Adea
Publicat: 2014. June 30. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Testul aditivilor fluo continuă, iar de această dată crapii de pe Adea sunt ţinta noastră. Vom pescui cu doua tipuri de momitoare, clasicul feeder şi inovativul method feeder pentru capturi de neuitat şi un test foarte interesant. Urmăriţi premiera emisiunii noastre miercuri, 2 iulie de la ora 18:30 pe Fishing and Hunting Channel, respectiv joi, 3 iulie de la ora 11 în reluare şi pe siteul www.energofish.ro ...

Pâine şi lapte pentru partide de vis.
Publicat: 2014. June 22. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

Suntem în plină vară şi aşa cum am fost obişnuiţi de mulţi ani, firma Energofish lansează noi produse pentru a ajuta pescarii autohtoni şi nu numai să se bucure de partide de succes. Deşi este plin sezon şi vară în adevăratul sens al cuvântului, am decis că merită să renunţ la o partidă de pescuit, să mă aşez comod în faţa laptopului şi să vă scriu câteva cuvinte despre noutăţile acestei veri. Noutăţile acestui an au fost ...

IAM Brandenburg Germania
Publicat: 2014. January 08. | Sursa: Prisăcariu Radu | Comentarii concursuri

Împreună cu Benzar Zsolt ne îndreptam spre un alt mare concurs, openul Germaniei, International Anglers Meeting, desfășurat în data de 18, 19 octombrie 2013. După eșecul de la Valencia (marele premiu al Spaniei) din primăvară, unde a plouat o zi torențial și concursul s-a anulat, am plecat spre Brandenburg, Germania, unde aveau să se întâlnească 255 de pescari, adică 51 de echipe din 12 țări. Am fost invitați de binecunoscutul Timar ...

Peştii din adâncuri
Publicat: 2013. November 12. | Sursa: Nagy Levente | Articol

De săptămâni bune, împreună cu prietenul meu Bömbi, planificam o partidă de pescuit. Au fost alese mai multe locuri şi perioade de timp, dar, întotdeauna, în ultima clipă intervenea ceva. Când mie, când prietenului ne apărea ceva de rezolvat, ce amânau pescuitul împreună… Într-o sâmbătă, dimineaţa, îmi sună telefonul. Păi cine altcineva putea să fie decât prietenul meu Bömbi care, foarte ...

Montura culisantă
Publicat: 2013. March 12. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

Of! Măcar de ne-ar lăsa vremea asta puţin În pace, să ţină şi cu noi, cei chinuiţi în case de lipsa pescuitului. E duminică dimineaţa şi planurile mele, oarecum măreţe, s-au cam destrămat odată cu ploaia ce cade greu, apăsătoare pe asfaltul ce-mi împrejmuieşte blocul. Cum planurile nu s-au potrivit întru totul, nu-mi rămâne decât să pun mâna pe câteva accesorii simple şi să exersez realizarea unei monturi culisante pentru ...

Şalăii, arădenii şi plătica vieneză
Publicat: 2012. December 17. | Sursa: WSB | Articol

Prezenţa iernii se face din ce în ce mai simţită şi planurile noastre se îndreaptă încet spre activităţi indoor, unde încercăm să ne hidratăm cu muzică, poveşti şi distracţia specifică sărbătorilor. După câteva întâlniri în care discutam ce am făcut în anul care tocmai se încheie, dar mai ales despre ceea ce nu am apucat să facem, ajungem să vorbim despre o locaţie aproape de Viena unde, de fiecare dată ...

La plătică... altfel
Publicat: 2012. November 13. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

Ceaţă. Ceaţă peste tot. Nu-mi vine să cred că acest superb lac mă întâmpina, din nou, cu atâta răutate. La partida anterioară fusese tot aşa, ceaţă densă, însă una, precum cea de azi, nu mai văzusem de foarte multă vreme. Nu este ceaţă, este o mantie din cel mai gros postav ce pare impenetrabilă şi care s-a aşezat peste lac şi peste malurile acestuia. Este atât de densă încât nu reuşesc să gasesc nici măcar ...

Plătici extreme
Publicat: 2012. October 30. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

A venit toamna. Sună banal, dar pentru mine este o veste tristă. Nu pentru că natura îşi urmează cursul, aşa cum a făcut-o de multe milioane de ani, ci pentru că pescuitul nu mai este aşa cum a fost. Vremea rece, vântul tăios şi tot mai nervos ne încurcă adesea socotelile. Nivelul scăzut al apei, coroborat cu temperaturile nocturne tot mai scăzute, duc la diminuarea poftei de hranire a peştilor, comparativ cu perioada verii, iar partidele de pescuit ce se ...

Participăm la Mondialele de Feeder 2012
Publicat: 2012. June 26. | Sursa: Dan Iercoşan | Evenimente

Echipa EnergoTeam Fir Întins Arad va participa la cea de-a doua ediţie a Campionatului Mondial de Feeder, organizată în acest an în orasul Ghent, Belgia. Fir Întins EnergoTeam - Campioană Naţională 2012 Pe 7 iulie, cele mai bune echipe de feeder de pe mapamond se vor întrece pe un lac în care specia predominantă este plătica. Primele informaţii le primim de la Benzar Zsolt. "Specia ţintă ne dă multe speranţe, ...

Tactici de primăvară
Publicat: 2012. April 11. | Sursa: Muresan Radu-Dan | Articol

Încă din antichitate, vechii greci şi, mai apoi, romanii spuneau despre răbdare că este o virtute, o caracterisitcă morală care defineşte existenţa umană. Răbdarea, împreună cu alte virtuţi, îl duc pe om spre o existenţă perfectă. Deşi răbdarea reprezintă, sau ar trebui să reprezinte, prima caracteristică a oricărui pescar, soarta m-a învăţat, odată cu această nouă partidă, că răbdarea este elementul cheie, ceea ce face diferenţa dintre ...