Cautare avansata
Căutare: Pescuit-staționar-(pluta) 21 Rezultatele cautarii

Stiri, Teste 0 Rezultatele cautarii
Aromele de vară preferate de mine
Publicat: 2019. July 15. | Sursa: Szabó Bence | Articol

Cu aproximativ o jumătate de an în urmă, când iarna era încă în plină desfășurare, am prezentat aromele pe care le folosesc în timpul pescuitului pe apă rece. La acea vreme, au fost făcute mai multe cereri de a face același lucru cu aromele pe care le folosesc în apele în încălzire, deoarece sezonul real de pescuit este cel de vară. Din moment ce încerc să satisfac toate aceste cereri, iată o scriere despre aromele folosite ...

Cârlige din Japonia
Publicat: 2018. May 08. | Sursa: Halmos Mihály | Articol

Punctul cel mai crucial al pescuitului – indiferent de ce metodă vorbim – este tipul de cârlig folosit, mărimea acestuia, categoria, dar înainte de toate calitatea lui. Pe seama cârligului stă succesul în pescuit, nu este de mirare, dacă pescarul încearcă să folosească întotdeauna, în orice împrejurare cel mai adecvat, cel mai perfect cârlig. În ultimele decenii centrul de producere al cârligelor a devenit ...

La știucă simplu, eficient
Publicat: 2017. November 13. | Sursa: Halmos Mihály | Articol

Fiind vorba despre pescuit la știucă, pe lângă pescuitul de spining dinamic, sportiv și plin de imaginație nu trebuie să uităm nici de stilul de pescuit încă îndrăgit de foarte mulți pescari, și anume pescuitul la răpitori cu peștișori vii. Această tehnică merită să se practice odată cu sosirea toamnei, odată cu răcirea treptată al apelor de la noi, atunci când peștii pașnici încep să se retragă în grupe mai mari spre ape mai ...

Match, feeder, rubeziană, sau poate bologneză?
Publicat: 2017. June 08. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Dacă am fi filmat, precis i-aș fi dat numele de „Războiul metodelor". Care este acum cea mai prinzătoare metodă de pescuit de staționar? Acest lucru am dorit să aflăm cu ocazia concursului de pescuit „de casă" organizat în doar câteva clipe. Fiecare locație, fiecare apă impune altă și altă metodă, astfel că la întrebarea mai sus pusă nu se poate răspunde la general, căci o mulțime de lucruri influențează pescuitul în sine, ...

Tactici de primăvara
Publicat: 2017. March 30. | Sursa: Alexandru Gavan | Articol

Primăvara devreme temperatura apei este în general destul de scăzută, iar soarele poate avea o influență importantă asupra încălzirii apei din anumite zone ale lacurilor. Acest fenomen produce de obicei și deplasarea peștilor spre zonele cu apă puțin mai caldă. Localizarea acestor zone este un factor esențial pentru a ne asigura o partidă de primăvară cât mai reușită, iar de cele mai multe ori este necesară schimbarea locului de pescuit pentru ...

Plătici de februarie
Publicat: 2017. February 08. | Sursa: Ujvari Kristian-Robert | Articol

Întotdeauna încerc să-mi găsesc noului meu articol un titlu cât mai sugestiv care să reflecte în mare parte despre ce anume voi scrie în acel articol, un titlu în care cititorul să-și poate da seama ce vor conține rândurile de mai jos. Nu a fost altfel nici de data aceasta, căci prim planul le aparține plăticilor, însă nu doar despre pescuitul acestei specii de pești va fi vorba în cele ce urmează, dar dacă sunteți curioși ...

Carași de sub gheață
Publicat: 2017. January 19. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Vremea ultimelor zile și-a cam făcut de cap. Temperaturile coborâte, viscolurile ce au durat mai multe zile la rând ne-au îngreunat zilele. Pescuit … nici vorbă de așa ceva, ba chiar mai mult, nici măcar pe stradă nu s-a încumetat omul să iasă, darămite la pescuit. Și se pare că încă nu s-a terminat… Vremea nu ține deloc cu pescarii, și totuși, împreună cu câțiva amici, am luat direcția spre o baltă deschisă ...

Ce să fie cadoul-Idei de cadouri pentru Crăciun
Publicat: 2016. December 01. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Ajunul Crăciunului se apropie, în preajma sărbătorilor dorim să acordăm mai multă atenție familiei, prietenilor și celor din jur. Începem să ne facem planuri cu ce anume i-am putea surprinde, căci toată lumea știe că e bine să dai. Este atât de încântător când constatăm că am reușit să aducem bucurie cuiva. Dar acest lucru nu este ușor de realizat, căci e greu de nimerit pentru ce cadou s-ar bucura cu adevărat cel căruia îi ...

Cu recomandarea unui campion – rețete Benzar Mix – prima parte
Publicat: 2016. November 14. | Sursa: Nagy Levente | Articol

În zilele noastre oferta de nade pentru pescuit este extrem de bogată, diversificată, ce ușor poate duce în confuzie pescarul. Diverși fabricanți oferă nade, arome, aditivi, momeli, una mai bună ca cealalta, care folosite corespunzător fac față atât pescuitului de zi cu zi, cât și la nivel de concursuri. Și totuși, această vastă gamă de produse, care pe lângă că oferă pescarilor soluție pentru orice situație îl poate cu ...

Campionatul mondial de pescuit staţionar 2016
Publicat: 2016. September 19. | Sursa: Nagy Levente | Comentarii concursuri

Campionatul mondial de pescuit staţionar 2016 a luat sfârşit. A luat sfârşit Campionatul Mondial de pescuit 2016, organizat în Bulgaria. Potrivit clasamentului final Benzar Zsolt ocupă locul 38, ceea ce este un rezultat foarte bun, dacă luăm în considerare, că Benzar a pescuit alături de 188 de pescari experimentaţi, cei mai buni din lume. Felicitări pentru rezultatul obţinut! Echipa ...

Pescuitul, joacă de copil
Publicat: 2016. August 10. | Sursa: Újvári Krisztián | Articol

Poate mulți sunt de acord cu mine că în secolul XXI datorită tehnologiei tot mai avansate în domeniul electronicii se face că copiii petrec tot mai mult timp în fața calculatoarelor, televizoarelor sau al altor jocuri electronice. Nu face excepție de la acest lucru nici băiatul meu de 10 ani. De aceea mă bucur de fiecare partidă de pescuit pe care o petrecem împreună, în natură !Recomand cu căldură și altor părinți să încurajeze copiii ...

Campionatul Mondial de Pescuit pe Cluburi
Publicat: 2015. October 08. | Sursa: Andrei Ghioghiu | Comentarii concursuri

Bună, dragi prieteni Am avut onoarea ca, în perioada 20-26 iulie 2015, să particip, alături de bravii mei colegi din echipa, Energoteam Romania, la Campionatul Mondial de Pescuit pe Cluburi, din Zilina, Slovacia. Ajunşi, luni dimineaţa, pe malul râului Vah eram toţi nerăbdători să pescuim şi să luăm legătura cu peştii. Prima zi nu a fost foarte fructuoasă din punctul de vedere al capturilor, dar a fost suficient ca să ne dăm seama că nada noastră ...

Primii caraşi
Publicat: 2015. April 17. | Sursa: Silagyi Zsolt | Articol

Era prima sâmbătă din luna martie. Soare, vreme călduţă, 7-8 grade şi puţin vânt... Vremea ţinea cu mine aşadar m-am hotărât să fac prima ieşire din acest an la rubesiană. Mi-am pregătit repede „arsenalul" pentru pescuitul cu rubesiană, scaunul, rola, modularul, rubesiana şi găleţile. Îmi era dor de acest stil de pescuit pe care nu-l mai practicasem din noiembrie. Ajuns la dulăpiorul în care îmi ţineam nadele şi ...

Benzar Pompom - prezentare
Publicat: 2015. January 21. | Sursa: Energofish | Articol

În orice partidă de pescuit staţionar cunoaşterea şi dozarea corectă a aromelor este un factor extrem de important. Corelarea aromei cu specia de peşte vizată capătă importanţă majoră la puntea dintre sezoane, primăvara şi toamna, atunci când schimbările bruşte de temperatură necesită o aromatizare mai intensă a momelii. Imaginaţi-vă cum ar fi dacă momeala, propriu-zisă, de cârlig ar fi compusă aproape exclusiv dintr-o aromă? Poate suna ...

La oblete pe ape sălbatici
Publicat: 2014. September 14. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

În cadrul articolului precedent anunţam începerea unei serii de articole în care voi dezvălui toate micile trucuri şi secrete pe care le aplic eu în cadrul partidelor mele de pescuit pe ape sălbatici, mai exact pe râul Someş.             După ce timp de trei zile am pescuit exclusiv la feeder, în reprize de patru ore pe zi, în cea de a patra zi am decis să iau o pauză şi să schimb total stilul de pescuit. Schimbarea aceasta constă într-o ...

Pâine şi lapte pentru partide de vis.
Publicat: 2014. June 22. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

Suntem în plină vară şi aşa cum am fost obişnuiţi de mulţi ani, firma Energofish lansează noi produse pentru a ajuta pescarii autohtoni şi nu numai să se bucure de partide de succes. Deşi este plin sezon şi vară în adevăratul sens al cuvântului, am decis că merită să renunţ la o partidă de pescuit, să mă aşez comod în faţa laptopului şi să vă scriu câteva cuvinte despre noutăţile acestei veri. Noutăţile acestui an au fost ...

Noutăţi prinzătoare
Publicat: 2014. April 30. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

După o lungă şi nemeritată pauză dintr-ale pescuitului mi-am spus într-o zi că ar fi vremea să revin la vechile obiceiuri şi anume acelea de a mă culca devreme pentru a mă trezi cât mai devreme pentru a merge din nou acolo unde ne simţim cel mai bine: pe malul apei. Vremea a fost mult prea capricioasă în această primăvară, schimbările multe prea bruşte, de fapt, ce mai, vremea frumoasă ne-a cam evitat, astfel realizarea unor partide plăcute, reuşite, ...

IAM Brandenburg Germania
Publicat: 2014. January 08. | Sursa: Prisăcariu Radu | Comentarii concursuri

Împreună cu Benzar Zsolt ne îndreptam spre un alt mare concurs, openul Germaniei, International Anglers Meeting, desfășurat în data de 18, 19 octombrie 2013. După eșecul de la Valencia (marele premiu al Spaniei) din primăvară, unde a plouat o zi torențial și concursul s-a anulat, am plecat spre Brandenburg, Germania, unde aveau să se întâlnească 255 de pescari, adică 51 de echipe din 12 țări. Am fost invitați de binecunoscutul Timar ...

După topirea gheții
Publicat: 2013. December 10. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Odată cu trecerea timpului, cred că toţi pescarii se satură de iarna lungă şi toți aşteaptă cu nerăbdare sosirea primăverii, pentru a putea ieşi pe apa favorită şi a-şi practica hobby-ul. Ei bine, primăvara adevărată este încă departe, dar, în schimb, în ultimele zile vremea a fost favorabilă pentru pescuitul pe râu, dându-ne astfel posibilitatea să ieşim din monotonia zilelor lucrătoare. Profitând de ocazie, am ieşit ...

Noutăți de toamnă - prima parte -
Publicat: 2013. October 23. | Sursa: Mureșan Radu-Dan | Articol

După o lungă absenţă din peisajul pescuitului, forţat de împrejurări ce nu puteau suferi amânare, am revenit timid, ce-i drept. Sunt absolut sigur că revenirea mea nu va fi una foarte fericită, din prisma pescarilor, dar, mai ales, a veştilor pe care le aduc. Oricât ar fi de neplăcut, cineva tot trebuie, la un moment dat, să o spună, deoarece inevitabilul nu poate fi evitat, iar negarea nu este o soluţie. E toamnă!!! Am spus-o eu şi ştiu că, deşi ...