Cautare avansata

Stiri, Teste 0 Rezultatele cautarii
Unice, Trendy si Prinzatoare - Noile culori Salmo: FWS si LBS
Publicat: 2024. March 14. | Sursa: Dániel Őze | Articol

Colaborarea dintre consultantii Energofish din Ungaria si Romania in materie de naluci s-a materializat prin lansarea de catre Salmo a doua noi culori unice, care nu au mai existat pana acum in portofoliul companiei poloneze. Specificatiile acestor culori au fost trasate de catre pescari de spinning din Ardeal, dar si de pasionati care obisnuiesc sa pescuiasca pe cursul Dunarii si al marilor rauri autohtone la avat, somn si salau si stiuca. Totodata, aceste doua culori au fost de ...

Wizard MTX Predator Net
Publicat: 2023. October 17. | Sursa: Dániel Őze | Test

Aparitia unui sortiment de mincioguri incadrate in categoria premium apare ca o necesitate pentru doua mari categorii de pescari: pasionatii pescuitului la rapitori si pasionatii pescuitului din barca. Produsele Wizard sunt un sinonim al calitatii, iar cele trei modele poarta numele de Street 1000, Street 1150 si Predator Boat. Utilizarea carbonului MXT are doua mari avantaje: Greutate redusa si rigiditate mare. Sunt usor de utilizat si foarte rezistente la capturi de talie ...

Aromele de vară preferate de mine
Publicat: 2019. July 15. | Sursa: Szabó Bence | Articol

Cu aproximativ o jumătate de an în urmă, când iarna era încă în plină desfășurare, am prezentat aromele pe care le folosesc în timpul pescuitului pe apă rece. La acea vreme, au fost făcute mai multe cereri de a face același lucru cu aromele pe care le folosesc în apele în încălzire, deoarece sezonul real de pescuit este cel de vară. Din moment ce încerc să satisfac toate aceste cereri, iată o scriere despre aromele folosite ...

Putere și armonie
Publicat: 2018. December 12. | Sursa: Bokor Károly | Articol

De patru ani deja că folosesc echipamentele Bokor Spin în mod constant cu o experiență bogată în privința capturilor. În această privință, aș dori să menționez calitățile bune ale lansetelor. Nu ascund un lucru, și anume că vreau să vă fac chef pentru folosirea lor. În primul rând, pentru că sunt foarte utilizabile în mod universal, toate componentele echipamentului sunt puternice de la lansetă până la capătul firului, ...

Scurt și la obiect
Publicat: 2018. October 31. | Sursa: Lukácsi Béla | Articol

În prezent lansetele scurte sunt tot mai populare, în special în cazul partidelor de pescuit din barcă, dar mulți pescari de spining le preferă la pescuitul de pe mal, datorită lungimii scurte aceste lansete având o fiabilitate mai bună. Nu este o coincidență că marca L & K a fost prezentă pe piață cu lansete scurte, dar acum, după o lungă dezvoltare, va fi disponibilă un băț care va atrage atenția multor pescari de spining, mai ales dacă îl ...

Balastiera uitată
Publicat: 2017. April 19. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Noi pescarii suntem de mai multe feluri, pentru fiecare, provocarea vine de alt undeva, pentru fiecare distracția, relaxarea înseamnă altceva … Nouă, provocarea și totodată sursa de distracție ne este dată de ceea ce avem la momentul respectiv în față, la îndemână. Dacă pescuim pe o apă cu albitură mai multă, atunci contează numărul de bucăți sau greutatea finală, dacă însă avem o pistă cu crapi, atunci încercăm să ...

Pe verticală  – Salmo Chubby Darter
Publicat: 2017. February 15. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Un pescar pasionat nu se lasă de pescuit nici pe timp de iarnă! În ciuda frigului de afară iese pe o apă din apropiere, face câteva copci, nădește, pe urmă cu puțin noroc prinde câteva albituri și cu zâmbetul pe buze se întoarce acasă, cam așa arată scenariul perfect. Asta pentru pescarii de staționar, pentru împătimiții pescuitului la plută. Dar ce fac pescarii de răpitori, adepții spiningului? Cei mai mulți rămân acasă și ...

Ce să fie cadoul-Idei de cadouri pentru Crăciun
Publicat: 2016. December 01. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Ajunul Crăciunului se apropie, în preajma sărbătorilor dorim să acordăm mai multă atenție familiei, prietenilor și celor din jur. Începem să ne facem planuri cu ce anume i-am putea surprinde, căci toată lumea știe că e bine să dai. Este atât de încântător când constatăm că am reușit să aducem bucurie cuiva. Dar acest lucru nu este ușor de realizat, căci e greu de nimerit pentru ce cadou s-ar bucura cu adevărat cel căruia îi ...

Pe care s-o aleg? - Să fie WIZARD SKILL!
Publicat: 2016. October 17. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Cea mai importantă caracteristică al unui bun magazin de articole de pescuit este că, (cel puțin ar trebui să fie) cumpărătorii să părăsească magazinul satisfăcut și tot așa să se întoarcă din nou la magazin. Pentru acest lucru este nevoie binențeles de acele produse, care în zilele noastre satisfac cerințele atât din punct de vedere calitativ, cât și financiar. Puțin exagerat și presărat cu umor, aș spune că trăim într-o lume, unde ...

Peştii precauţi de pe raul Zagyva
Publicat: 2014. November 10. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Zagyva este un râu foarte capricios cu nivel, de multe ori, foarte scăzut. În această situaţie, sarcina este mult îngreunată. Din acest motiv Lazar Jozsi a renunţat la clasica lansetă de feeder şi a optat pentru tehnica de pescuit la rubeziană. Cu toate acestea modul de gandire şi practicile pescuitului la feeder şi-au pus amprenta. Urmăriţi emisiunea noastră Magazin Energofish de miercuri 12 noiembrie, începând cu ora 18:30 şi apoi de la ora ...

La feeder pe râu – tactici pentru ape sălbatici
Publicat: 2014. October 06. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

-Partea a-IIa - În cel dintâi articol începeam să vă povestesc despre concediul meu de pescuit, concediu de 6 zile din care 5 au fost dedicate pescuitului la feeder şi una celui la obleţi. Pentru a relua puţin şirul povestirii vă reamintesc faptul că aveam să pescuiesc în fiecare zi timp de 4 ore în regim de concurs. Stilul a fost cel la feeder iar pe durata întregului sejur am păstrat în linii mari aceeaşi lini ...

Şalăi pe bolovani
Publicat: 2014. September 30. | Sursa: EnergoTeam | Articol

Mulţi pescari încearcă sa captureze şalăii pe timp de noapte. Puţini ştiu însă că ei pot fi prinşi chiar şi pe timpul zilei. Tot ceea ce contează este localizarea lor. Echipa EnergoTeam pleacă în căutarea şalăilor pe timp de zi pentru a demonstra tuturor pescarilor micile trucuri necesare capturării lor. Urmăriţi emisiunea noastră Magazin Energofish de miercuri 1 octombire, începând cu ora 18:30 şi apoi de la ora 23:00 numai pe ...

Cleni capricioşi
Publicat: 2014. May 14. | Sursa: Mureşan Radu-Dan | Articol

Cum parcă această primăvară nehotărâtă nu ar fi fost de ajuns, la porţile timpului mai bate un alt duşman versat al pescarului modern: prohibiţia. Zilele se scurg prea repede, sunt prea urâte, prea scurte, prea reci. La acea vreme nu ştiam despre ce este vorba, era doar o lanseta fără nicio inscripţie, despre care ştiam că va purta numele unui peşte extrem de îndrăgit de pescarii români. Atunci nu am putut publica articolul ...

La pescuit în Defileul Lăpuşului
Publicat: 2014. March 05. | Sursa: WSB | Articol

E luni dimineata – inceput de saptamana ce coincide cu prima zi a lunii iulie, sunt liber azi si stau sa-mi fac un plan de o partida de pescuit pana mai pe seara. Dar unde sa merg ? Dau cateva telefoane si aflu de la un prieten de-al meu ca Somesul inca nu s-a limpezit si ca nu prea a avut rezultate in ziua anterioara. Imi fuge gandul sa fac o partida de salau pe unul din lacurile din apropiere…..dar stand un pic si gandindu-ma: pune barca, umfl-o, pune motorul, bateria si toate ...

Salmo Executor
Publicat: 2014. February 11. | Sursa: WSB | Articol

In primii ani de dupa 1990, odata cu democratia, au inceput sa apara in tara si primele magazine specializate in comertul cu produse de pescuit. Trecuse era in care singurele scule ''adevarate'' erau aduse de o ruda norocoasa, care apucase cu greu o excursie in vest sau un contract de munca in tarile arabe si incepea o perioada putin tulbure, in care, in acelasi magazin si cateodata cam la acelasi pret, puteai gasi alaturate, un produs de marca (Rapala, Daiwa, Shimano,...) langa o copie ...

După topirea gheții
Publicat: 2013. December 10. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Odată cu trecerea timpului, cred că toţi pescarii se satură de iarna lungă şi toți aşteaptă cu nerăbdare sosirea primăverii, pentru a putea ieşi pe apa favorită şi a-şi practica hobby-ul. Ei bine, primăvara adevărată este încă departe, dar, în schimb, în ultimele zile vremea a fost favorabilă pentru pescuitul pe râu, dându-ne astfel posibilitatea să ieşim din monotonia zilelor lucrătoare. Profitând de ocazie, am ieşit ...

Noutăți de toamnă - prima parte -
Publicat: 2013. October 23. | Sursa: Mureșan Radu-Dan | Articol

După o lungă absenţă din peisajul pescuitului, forţat de împrejurări ce nu puteau suferi amânare, am revenit timid, ce-i drept. Sunt absolut sigur că revenirea mea nu va fi una foarte fericită, din prisma pescarilor, dar, mai ales, a veştilor pe care le aduc. Oricât ar fi de neplăcut, cineva tot trebuie, la un moment dat, să o spună, deoarece inevitabilul nu poate fi evitat, iar negarea nu este o soluţie. E toamnă!!! Am spus-o eu şi ştiu că, deşi ...

Illex TN
Publicat: 2012. December 01. | Sursa: WSB | Articol

De multe ori, mai în glumă sau serios, ne mai întrebăm unii pe alţii: "Dacă ar fi să iei o gumă / un vobler, dar numai una / unu cu tine la pescuit... ce ai alege?" În materie de gume îmi era simplu să răspund, dar când vine vorba de voblere, de fiecare dată mă bâlbâiam la răspuns... Efectiv nu ştiam ce să răspund, pentru că nu aveam unul care să poată prinde orice specie. Anul acesta însă totul s-a schimbat, când mi-a ...

La feeder pe Mureş
Publicat: 2012. November 06. | Sursa: Adrian Mihuţ | Articol

Conștient fiind că datorită competițiilor de staționar am neglijat acest an pescuitul pe Mureș mi-am propus să iau puțin pulsul pescuitului pe ape curgătoare, intrigat fiind de informațiile destul de contradictorii care îmi parveneau: unii se lăudau cu capturi frumoase de morunași, alții jurau că nu mai este pește pe Mureș… Ce să mai cred? Trebuia să mă conving eu singur care este adevărul. Așa că, la început de octombrie, m-am hotărât să ...

Salmo Executor face diferenţa
Publicat: 2012. August 28. | Sursa: WSB | Articol

De vreo doi ani îmi tot doresc să ajung pe un lac de acumulare de munte, dar poveştile, cum că drumul este inaccesibil, mi-au tot amânat ieşirea în această locaţie, gândindu-mă că doar cu un 4X4 voi putea ajunge acolo. După mai multe telefoane, pentru informare, nepescuit de vreo două săptămâni, am aflat că drumul nu este chiar atât de rău, doar că porţiunea cu drum forestier până la lac este destul de lungă, undeva la 18 km. Chiar ...

Pe Mureş, după topirea gheţii
Publicat: 2012. March 21. | Sursa: Vuculescu Bogdan | Articol

După o perioadă destul de lungă, patru - cinci săptămâni în care Mureşul a fost îngheţat în totalitate (ce nu s-a mai văzut de foarte mulţi ani), a venit şi vremea să putem pescui. Locul ales se află chiar în centrul oraşului Lipova, la piciorul unui vechi pod. Pentru această partidă de pescuit, am ales o vargă Gold Star Viking de 7 m, lungimea perfectă pentru a pescui cât mai aproape de nişte butuci aflaţi chiar la ...

Scobarit între sloiuri
Publicat: 2012. January 31. | Sursa: Benzar Zsolt | Articol

În ultima vreme am auzit zvonuri incredibile, venite de pe Olt, despre capturi de scobari aproape de kilogram şi cleni care, nu rareori, sar de kilogram sau chiar mai mari. Trebuia să văd cu ochii mei. Mă decid pe loc, conştient fiind de faptul că de multe ori poveştile sunt doar... poveşti. Acum, în toiul iernii, neavând un calendar competiţional prea încărcat, n-am ezitat nici o clipă, aşadar... la atac! Aleg arma, o bologneză Blade Bolo de 6 m ...