Cautare avansata

Stiri, Teste 0 Rezultatele cautarii
Unice, Trendy si Prinzatoare - Noile culori Salmo: FWS si LBS
Publicat: 2024. March 14. | Sursa: Dániel Őze | Articol

Colaborarea dintre consultantii Energofish din Ungaria si Romania in materie de naluci s-a materializat prin lansarea de catre Salmo a doua noi culori unice, care nu au mai existat pana acum in portofoliul companiei poloneze. Specificatiile acestor culori au fost trasate de catre pescari de spinning din Ardeal, dar si de pasionati care obisnuiesc sa pescuiasca pe cursul Dunarii si al marilor rauri autohtone la avat, somn si salau si stiuca. Totodata, aceste doua culori au fost de ...

Aromele de vară preferate de mine
Publicat: 2019. July 15. | Sursa: Szabó Bence | Articol

Cu aproximativ o jumătate de an în urmă, când iarna era încă în plină desfășurare, am prezentat aromele pe care le folosesc în timpul pescuitului pe apă rece. La acea vreme, au fost făcute mai multe cereri de a face același lucru cu aromele pe care le folosesc în apele în încălzire, deoarece sezonul real de pescuit este cel de vară. Din moment ce încerc să satisfac toate aceste cereri, iată o scriere despre aromele folosite ...

De 8 X pe drumul dezvoltării
Publicat: 2019. May 27. | Sursa: Lukácsi Béla | Articol

În cazul nostru, cele 8 X din titlu nu înseamnă trecerea la vârsta de optzeci de ani, ci la dezvoltarea firelor împletite. Pe deoparte, mă ocup și de dezvoltarea produselor, așa că știu destul de bine acest colț al pieței produselor de pescuit, am o vedere bună asupra ofertelor curente. Dezvoltarea firelor împletite recent s-a încetit puțin, însă dezvoltarea lentă nu este deloc o stagnare pe loc, așa că acum a sosit timpul pentru ...

Putere și armonie
Publicat: 2018. December 12. | Sursa: Bokor Károly | Articol

De patru ani deja că folosesc echipamentele Bokor Spin în mod constant cu o experiență bogată în privința capturilor. În această privință, aș dori să menționez calitățile bune ale lansetelor. Nu ascund un lucru, și anume că vreau să vă fac chef pentru folosirea lor. În primul rând, pentru că sunt foarte utilizabile în mod universal, toate componentele echipamentului sunt puternice de la lansetă până la capătul firului, ...

Scurt și la obiect
Publicat: 2018. October 31. | Sursa: Lukácsi Béla | Articol

În prezent lansetele scurte sunt tot mai populare, în special în cazul partidelor de pescuit din barcă, dar mulți pescari de spining le preferă la pescuitul de pe mal, datorită lungimii scurte aceste lansete având o fiabilitate mai bună. Nu este o coincidență că marca L & K a fost prezentă pe piață cu lansete scurte, dar acum, după o lungă dezvoltare, va fi disponibilă un băț care va atrage atenția multor pescari de spining, mai ales dacă îl ...

Salmo Fury Pop năluca șmecheră
Publicat: 2018. October 08. | Sursa: Lukácsi Béla | Articol

În zilele prezente, suntem invadați cu momeli speciale, printre care sunt la care folosind o tehnică specială le putem face și mai prinzătoare. Există dintre acestea care sunt două într-una, adică sunt compatibile la două tehnici. Salmo Fury Pop prin versatilitatea sa poate fi clasificată în această categorie. Un lucru este cert, este o momeală șmecheră. Ne-am putut deja obișnui că firma Salmo nu lansează pe piață momeli simple, ...

Strune Wizard pentru sezonul la răpitori
Publicat: 2018. August 27. | Sursa: Halmos Mihály | Articol

Încet dar sigur vine și luna octombrie, pe nesimțite trecem din vară în toamnă. Apele în răcire ne vor oferi tot mai multe posibilăți de pescuit la peștii răpitori, fiecare după prefeințele, alegând pescuitul cu peștișori vii la plută, fie tehnica mai plină de acțiune, spinningul. În multitudinea de metode de pescuit la răpitori un lucru însă nu s-a schimbat. Și acum, așa cum ne-am obișnuit deja, vom avea nevoie de o strună sigură, ...

La limita ruperii unei lansete: la ce este capabil Solid Spin?
Publicat: 2018. February 20. | Sursa: Halmos Mihály | Articol

Testul lansetei de spining Solid Spin a avut loc în ultima lună a anului. Deoarece testarea limitelor performanței unui băț de carbon nu sunt prea umane în vecinătatea punctului de îngheț, am așteptat ziua în care temperatura aerului a crescut puțin peste 10 grade. Specialitatea bățului este caracterul "industrictibil" al materialului solid din carbon și, la fel precum alții, am fost și eu curios cel mai mult de aflarea punctului critic și de aflarea ...

Ce să fie cadoul-Idei de cadouri pentru Crăciun
Publicat: 2016. December 01. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Ajunul Crăciunului se apropie, în preajma sărbătorilor dorim să acordăm mai multă atenție familiei, prietenilor și celor din jur. Începem să ne facem planuri cu ce anume i-am putea surprinde, căci toată lumea știe că e bine să dai. Este atât de încântător când constatăm că am reușit să aducem bucurie cuiva. Dar acest lucru nu este ușor de realizat, căci e greu de nimerit pentru ce cadou s-ar bucura cu adevărat cel căruia îi ...

Pe care s-o aleg? - Să fie WIZARD SKILL!
Publicat: 2016. October 17. | Sursa: Nagy Levente | Articol

Cea mai importantă caracteristică al unui bun magazin de articole de pescuit este că, (cel puțin ar trebui să fie) cumpărătorii să părăsească magazinul satisfăcut și tot așa să se întoarcă din nou la magazin. Pentru acest lucru este nevoie binențeles de acele produse, care în zilele noastre satisfac cerințele atât din punct de vedere calitativ, cât și financiar. Puțin exagerat și presărat cu umor, aș spune că trăim într-o lume, unde ...

La pescuit în Defileul Lăpuşului
Publicat: 2014. March 05. | Sursa: WSB | Articol

E luni dimineata – inceput de saptamana ce coincide cu prima zi a lunii iulie, sunt liber azi si stau sa-mi fac un plan de o partida de pescuit pana mai pe seara. Dar unde sa merg ? Dau cateva telefoane si aflu de la un prieten de-al meu ca Somesul inca nu s-a limpezit si ca nu prea a avut rezultate in ziua anterioara. Imi fuge gandul sa fac o partida de salau pe unul din lacurile din apropiere…..dar stand un pic si gandindu-ma: pune barca, umfl-o, pune motorul, bateria si toate ...

Softuri Mann's, tehnici de primăvară
Publicat: 2013. March 19. | Sursa: WSB | Articol

Sezonul rece e pe terminate, primăvara intrându-şi, încet-încet, în drepturi. Temperatura apei e în uşoară creştere, iar peştii părăsesc deja locurile de iernat, îndreptându-se treptat către cele propice reproducerii. E momentul oportun pentru ca Mann's shad să stralucească încă o dată. Un soft care regăseşte de ani buni în topul preferinţelor personale şi care, odată cu încălzirea apei, excelează. Ce îl ...

Şalăii, arădenii şi plătica vieneză
Publicat: 2012. December 17. | Sursa: WSB | Articol

Prezenţa iernii se face din ce în ce mai simţită şi planurile noastre se îndreaptă încet spre activităţi indoor, unde încercăm să ne hidratăm cu muzică, poveşti şi distracţia specifică sărbătorilor. După câteva întâlniri în care discutam ce am făcut în anul care tocmai se încheie, dar mai ales despre ceea ce nu am apucat să facem, ajungem să vorbim despre o locaţie aproape de Viena unde, de fiecare dată ...

Vrei emoţii, încearcă Thrill
Publicat: 2012. August 07. | Sursa: WSB | Articol

O seară liniştită de vară. Soarele e la doar o palmă deasupra orizontului şi nu mai are puterea de peste zi. Mureşul, cu apele scăzute din cauza arşiţei, curge liniştit la vale. Peştii sunt inactivi, toropiţi şi ei de căldură. Ajung într-un loc unde, pe mijlocul râului, un trunchi de copac îngropat pe jumătate în prundiş sparge cursul monoton al apei, formând un V larg, în interiorul căruia apa bolboroseşte în primii metri, pentru ...

Cum se pregăteşte nada perfectă
Publicat: 2012. January 17. | Sursa: Muresan Radu-Dan | Articol

Nadă în sus, nadă în jos, ce găselniţa o mai fi şi nada asta? Dacă în urmă cu vreo 10 ani m-ar fi întrebat cineva „cu ce ai nădit?" probabil că m-aş fi uitat oarecum ciudat la el şi mi-aş fi văzut în continuare de pescuit. Pe vremea aceea, copil fiind şi începător într-ale pescuitului, nu aveam niciun fel de cunoştinţe despre nade, nădire, în cel mai bun caz şi în cele mai bune zile aruncam la începutul ...